#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ארונות קיר - לא לבגדים בלבד
ארונות קיר הם פיתרון אולטימטיבי לכל משפחה ממוצעת כיום. מאחר ואני חיים בתרבות של צריכת יתר, אנחנו כל הזמן רוכשים עוד ועוד מוצרים - כלי בית, בגדים, נעליים, ספרים וכו'. אנחנו נהנים מתרבות השפע "כאילו אין אתמול" אבל בסוף היום, מוצאים את עצמינו חיים במחסן. לכן ארונות קיר, בעיקר ארונות קיר המתנשאים לגובה התקרה, מהווים פיתרון איחסון לכל התכולה המצטברת אצלנו בבתים מידי יום.
ארונות קיר הם בעיקר פיתרון טוב עבור משפחות הגרות בבניין דירות, בעיקר בערים הגדולות באזור המרכז (ת"א רבתי), כאשר מצד אחד הדירות הן קטנות וצפופות יותר ומצד שני - הפיתויים לרכוש הם גדולים יותר.
ארונות קיר מאפשרים לכם שטחי אחסון עבור חפצים מכל סוג שהם: כלי בית, כלי מיטה, ספרים, תקליטים, מכשירים חשמליים ועוד, כאשר ההבדל בין ארונות קיר לארונות רגילים הוא שארונות קיר הם יציבים יותר וחזקים יותר (בשל היותם חלק בלתי נפרד מהקיר ולעיתים אף מקיר תומך) כך שלרוב, בתוך ארונות קיר אפשר לאחסן ציוד גדול וכבד יותרמציוד שאנו נוהגים לאחסן בארונות רגילים.
ארונות קיר ניתן להשיג ברשתות המובילות לריהוט הבית והגינה וכמו כן, ניתן להזמין ארונות קיר לפי מידות אצל כל נגר המכבד את עצמו. אם בחרתם לפנות לנגר, אתם יכולים לתכנן ארונות קיר בגודל (אורך, רוחב ועומק) המתאימים לכם. כאשר אתם מתכננים את גודלם של ארונות הקיר בבית, אל תתכננו על סמך הרכוש שיש לכם נכון להיום, מומלץ לתכנן ארונות קיר גדולים ליתר ביטחון כי בעתיד - רוב הסיכויים שייצטברו אצלכם יותר ויותר חפצים ותמיד טוב שיש מקום איחסון אקסטרה בכל בית.
אם בחרתם באופציה השניה - באופציה של רכישת ארונות קיר מחנות (חנות מפעל או רשת לרהיטים), אל תשכחו למדוד היטב את אורך גובה הקיר העומדים לרשותכם.