#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ארונות בחדרי אמבטיה

אם אתם משפצים בית ישן או מתכננים בית חדש מהיסודות, כדאי לכם מאוד להקצות מקום לאחסון באמצעות ארונות בחדר האמבטיה.
ארונות בחדר האמבטיה משמשים את כל דיירי הבית, כל אחד לפי צרכיו. ארונות גדולים באמבטיה מאפשרים לכם לאחלס את כל התמרוקים, מייבש שיער, מכונות גילוח, ואף לבנות וזאת בנוסף על המקום לאחסון מגבות גוף ופנים.
בדירות הישנות, לא תכננו מקום עבור ארונות בחדרי מקלחת לכן התרגלנו לחצות את הבית בשביל להביא מגבת... אבל כיום, כמעט בכל רשת לריהוט הבית והגינה ניתן למצוא ארונות לחדר האמבטיה מאחר ואנשים שניסו פשוט ראו כי טוב.


מעבר לנוחות אותה מבטיחים ארונות באמבטיה, ארונות מסייעים לכם לשמור על תחולת הציוד טוב יותר מאשר מדפים פתוחים. בחדר האמבטיה יש מן הסתם אחוז לחות גבוהה, ארונות עם דלתות מסייעים לכם לשמור על הציוד (תרופות, תכשירים ומוצרים חשמליים) מפני הלחות וכן מפני הצטברות אבק.


ארון הזזה בחדר האמבטיה הוא פריוויליגיה שאחרי שמתרגלים אליה מאוד קשה לוותר, בעיקר עבור מי שמכונת הכביסה שלו ממוקמת בתוך חדר האמבטיה. בבתים רבים כיום נוהגים לאחסן מכונת כביסה ו/או מכונת ייבוש (מה שאומר שהסבונים ומרככים למיניהם ממוקמים גם הם בחדר האמבטיה). ארונות ייסייעו לכם לאחסן את כל הציוד והאבזור בצורה מסודרת כך שיהיו נגישים בעת הצורך אך מבלי שיפריעו לכם בפעילות השוטפת.
ארונות לחדר האמבטיה שונים מארונות בגדים ו/או ארונות ספרים ויתר הסוגים של ארונות. הם לרוב צרים יותר, נמוכים יותר והכי חשוב גבוהים יותר וממוקמים על גרלי ניירוסה (כך שלא תיווצר רטיבות בחלקו התחתון של הארון).
בשל הרטיבות והטמפרטורה הגבוהה בחדר האמבטיה, חשוב כי ארונות חדר המקלחת יהיו איכותיים. ארונות איכותיים לחדר האמבטיה ניתן לרכוש כיום כמעט בכל חנות רהיטים וכמו כן, ניתן להזמין אצל נגרים פרטיים.


בין אם אתם מזמינים ארונות אצל נגר או רוכשים ארונות ברשת רהיטים מוכרת, חשוב למדוד את גודל החלל העומד לרשותכם בכדי לרכוש ארונות המתאימים למידות או אף קטנים יותר בכדי שלא ליצור צפיפות על ידי העמסת יתר בחדר שהוא למחתחילה צפוף במקור.