#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ארונות קיר יתרונות וחסרונות
ניתן למצוא כיום ארונות קיר בעיקר בדירות ישנות במרכז הארץ. ארונות קיר היו מאוד נפוצים בשנות ה-30 וה-40, בתקופת הבנייה המאסיבית של המדינה לקראת האכלסו ההמוני. ארונות קיר הם פרקטיים מאחר והם חוסכים במקום. ארונות קיר, כשמם, בנויים מותקנים על הקיר ונראים כחלק ממנו. היתרון של ארונות קיר הוא כמובן בחיסכון במקום אך ישנן עוד יתרונות להתקנת ארונות קיר בבית: ארונות קיר הם פרקטיים מאחר ואין צורך להזיזם בעת ניקוי הבית, מאוחר והארון הוא חלק בלתי נפרד מהקיר, לא מצטברות שכבות אבק מתחת או מעל הארון (כפי שקורה במקרים של ארונות שאינם ארונות קיר) אבל היתרון המשמעותי ביותר של ארונות קיר הוא יתרון הבטיחון. ארון קיר, מעצם היותו מותקן על הקיר עצמו, אינו מהווה סכנה. ארון קיר לא יכול ליפול על אדם, לא במצב של רעידת אדמה ולא כאשר ילדים משחקים ודוחפים אותי. כמו כן, ארון קיר הוא יציב מאוד בשל החיבור שלו לקיר עצמו כך שהוא יכול להתנשא עד לגובה התקרה (מה שמהווה יתרון משמעותי בחיסכון במחלל הבית. אנשים אשר יש להם בבית ארון קיר, זוכים לשטחי אחסנה גדולים יותר מאנשים להם יש ארונות רגילים.
אך ישנם גם חסרונות לבחירת ארונות קיר, החיסרון הגדול ביותר של ארונות קיר נעוץ בעובדה שאי אפשר להעביר ארונות קיר מדירה לדירה. ארונות קיר הם פריווילגיה בדירה אחת אבל מרגע שמעתיקים את מקום המגורים, זה הופך להיות לא רלוונטי.
אורונת קיר מומלצים להתקנה רק כאשר אתם קונים בית ומשקיעים בו לטווח ארוך. אם אתם עדיין בשלב של רכישת רהיטים עבור דירות שכורות ואף זמניות, עבורכם רכישה והתקנה של ארונות קיר היא הוצאה מיותרת.
עוד חיסרון בולט בארונות קיר, וכאן שוב מדובר בחיסרון עבור אנשים אשר אוהבים שינויים וריגושים, ארון קיר לא ניתן להזזה (כפי שלא ניתן להעביר קיר). לאנשים אשר אוהבים לעצב את הבית מחדש מידי שנה ולהזיז רהיטים מקצה לקצה - מומלץ לחשוב היטב לפני בחירת ארונות קיר סטאטיים.