#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

חדרי ארונות - חוסכים מקום או תופסים מקום?
חדרי ארונות הם גם וכם, הם גם תופסים מקום אבל גם חוסכים לכם מקום בבית. השאלה כאן היא איך מתכננים חדרי ארונות בצורה נכונה ויעילה. חדרי ארונות נועדו לספק לכם שטחי אחסנה נוחים עבור בגדים, נעליים, תיקים, כובעים ועוד. כשהכל מרוכז בחלל אחד, הכל נגיש וקל לכם להתארגן בנוחות לפני היציאה מהבית. ישנן נשים עבורן חדרי ארונות הם גם חדרי איפור והן מקצות, במדגרת של חדרי ארונות, גם מגום לראי ולמדפי הטואלטיקה. מן הסתם, חדרי ארונות אשר הופכים גם לחדרי איפור הם גדולים יותר אבל חשוב לזכור, חדרי ארונות מסוג זה חוסכים חלל במקום אחר בבית.
מה שהכי חשוב לזכור, כאשר דנים על חדרי ארונות זה שהם צריכים להיות נוחים עבור המשתמש (אתם). חדרי ארונות הם לא רכב שקונים מהיצרן ומקסימום בוחרים את צבע הריפוד, חדרי ארונות נבנים על פי הזמנה, כמובן תוך כדי התחשבות באילוצים, אבל המטרה העיקרית היא כי חדרי ארונות ישרתו אתכם ויענו על הצרכים שלכם.
מהם הדברים החשובים שצריך לזכור כאשר מתכננים חדרי ארונות?
1. מספר האנשים אשר אמורים להשתמש בהם.
2. כמות הציוד שברצונכם לאכלס (אם יש ברשותך 8 זוגות נעליים או 50 לדוגמא).
3 סוג הציוד אותו בכוונתכם לאחלס בתוך חדרי ארונות - האם אתם רוצים לאחלס שם בגדים ונעליים בהם אתם משתמשים באותה עונה או שאם רוצים לאחסן גם דברים שלרוב מכניסים לבויידם. האם אתם רוצים לאחסן גם תיקים, מזוודות, קוסמטיקה וכו'.
בהתאם לכמות וסוג הציוד שברצונכם לאחסן בתוך חדרי ארונות, תתכננו אותם עם מרווח ביטחון קטן (תמיד מומלץ לתכנן חדרי ארונות גדולים יותר מאשר בדיוק לפי המידות).
עוד דברים שצריך להביא בחשבון בתכנון חדרי ארונות: תאורה, פתחי אוורור ואף פתרונות לפצת ריח נעים (מאחר ויש נתיית להצטברות ריחות עובש בחלל חדרי ארונות).