#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ארונות הזזה - תזיזו את כל הארונות האחרים
ארונות הזזה הם פיתרון אידיאלי לדירות צפופות או רק לחדרים צפופים.
אם תסתובבו היום באולם תצוגות בחנות רהיטים, תבחינו שיותר ויותר חברות מייצרות ארונות הזזה. הביקוש הגובר נובע הן משיקולים אסתטיים והן משיקולים פרקטיים. ארונות הזזה הם נוחים יותר מאחר והם אינם תופסים חלל מעבר לקומפלקס עצמו. ארונות הזזה פרקטיים בעיקר במסדרונות צפופים וכן בדרי ארונות קטנים.
אבל בעיצוב המודרני, בו "לס איז מור", המינימליזם נחשב ליופי ותחכום. ארונות הזזה נראים חדישים יותר / מתקדמים יותר ואף סימטריים יותר. המראה הסימטרי, הנקי הזה נראה לאנשים רבים איכותי יותר ומעניין יותר מבחינה עיצובית.
ארונות הזזה ניתן לרכוש כיום בכל חנות רהיטים, כולל חנויות סחר באינטרנט וכן ניתן להזמים ארונות הזזה אצל כל נגר מקצועי.
ארונות הזזה הם לא רק פיתרון לארון בגדים, ארונות הזזה הם גם פיתרון אסתטי לאיחסון ספרים, כלי מטבח, מזכרות ועוד. אורונת הזזה ניתן למצוא כיום בדירות מעוצבות כמעט בכל חדר.
אם אתם חושבים כעת כי ארונות הזזה הם יקרים יותר מאשר ארונות דלתות בשל היתרונות שציינו, אז לאו דווקא. ארונות הזזה אינם בוודאות יותר יקרים. מה שקובע את עלות הארון הוא - החומר ממנו בנוי הארון, גודל הארון וכמובן המותג (שם החברה המסחרית). אם תפנו לנגר פרטי ותזמינו ממנו ארונות הזזה הוא לאו דווקא יחייב אתכם בסכום גבוה יותר מאשר ארונות דלתות רגילים.
גם אם לפי הבדיקה שערכתם ארונות הזזה הם מעט יותר יקרים - הם גם מעט יותר פרקטיים ומעט יותר יפים אז כנראה שכדאי להשקיע עוד - מעט בשביל להנות מהתוצאות.
זכרו, ארונות הזזה אינם טרנד חולף, הם ישמשו אתכם למשך השנים ומובטח לכם כי תהנו מהיתרונות של ארונות הזזה במשך השנים.