#ffffff

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

ארונות בגדים - האם לקנות או להזמין מנגר
עבור מי שעומד בפני רכישת ארונות בגדים זוהי שאלה קשה. מצד אחד, יש כיום ארונות בגדים מדהימים בכל רשת לריהוט ביתי. ניתןלרכוש כיום ארונות בגדים במידות שונות, מחומרים שונים (עץ מלא, ניירוסטה וכו'), בכל מיני צבעים ובכל מיני סגנונות. בחירת ארונות בגדים כיום היא בעייתית. בנוסף על בחירת ארונות בגדים מתוך מבחר עצום באולמות התצוגה, יש לכם את האופציה של הזמנת ארונות גבדים מידי נגר מקצועי.
מהם היתרונות של רכישת אונות בגדים מרשת?
האחריות. כאשר רוכשים ארונות בגדים מרשת מסחרית, יש אחריות של שנה עד שנתיים וזה יתרון משמעותי. אבל היתרון הכי משמעותי הוא היכולת לראות בדיוק איך יראה המוצר ברגע שתרכשו אותו. אפילו כשבוחנים ארונות בגדים באינטרנט, קשה לדמיין איך זה נראה המציאות. כאשר ניגשים לאולם תצוגה ומביטים על ארונות בגדים בגודל האמיתי - קל יותר לקבל פרופורציות וזה מונע אכזבות או מצמצם את הסיכוי לאכזבה.
מהם היתרונות של הזמנת ארונות בגדים אצל נגר פרטי"
כפי שציינו - מדובר בהזמנה. הזמנה אישית של ארונות בגדים מאפשרת לכם להחליט על המידות, על מבנה הארון מבפנים ומבחוץ, על החומר וכן על הסיגנון. הזמנת ארונות בגדים אצל נגר מאפשרת לכם להזמין ארונות על פי הצרכים שלכם בדיוק. החיסרון הוא שאינכם יכולים לראות את התוצר הסופי (ארונות בגדים) עד לסיום המלאכה ואז זה כבר מאוחר מידי. לרוה האנשים קשה לדמיין רהיט באופן ויזואלי אם הם לא רואים אותו ואף בודקים אותו פיזית.
אך בין אם בחרתם לרכוש ארונות בגדים ברשת או שבחרתם להזמין ארונות בגדים אצל דנג, מה שחשוב זה לזכור את גודל החלל העומד לרשותכם וחלשב היטב את הצרכים שלכם מבחינת מידות ותאי איחסון.